Mikaela och Kelly Rose

Håller på att fixa med tradra. ska sälja en massa kläder där. Ska se om jag inte kan hitta någonting annat som jag faktiskt kan sälja.


Jag sitter och tänker på mikaela. Den unga 15 åriga mamma som tydligen ha ett till barn. Jag vet inte hur dom ska göra med det, men eftersom hon fick en dotter, kelly så tycker jag nästan att det vore bra om hon faktiskt tog bort det. När jag själv har gått igenom en abort, så är det verkligen inte någonting som jag önskar någon att gå igenom. Men att vara mamma vid 15 års ålder, visst man kan klara det, men att ha två ungar när hon fick kelly för 3 månader sen kankse.. jag vet inte hur jag skulle göra om jag vore i deras sits. men svårt skulle det iallafall vara, mycket svårt.

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Tycker hon är helt jävla knäpp faktiskt.. läste hennes blogg med blev så irriterad varje gång så jag slutade..

2011-01-11 @ 08:22:51
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0