Till anonym

KommentarTid 
men.. om ge er:
E du seriöst dum eller ? Det finns OLIKA sorters aborter! Gör man den sent tex vecka 15-18 så får man VÄRKAR och måste trycka ut fostret!! Och ja innan det så går VATTNET. Efter fostret har kommit ut så måste man även trycka ut moderkakan. Förstod du nu ??


Svar till dig som är trög och anonym: Nej, jag är inte dum. jag vet bara precis vad jag pratar om. jag pratar om en tjej som har ljugit om att hon har gjort abort i tredje månaden. precis den månaden som jag var i, man krystar inte ut barnet, vattnet går inte. ingenting som hon sa var sant. så du kanske ska ta reda på lite fakta innan du kallar någon dum, när du är det själv.

Kommentarer
Postat av: okej!

Trodde du gjorde abort i vecka graviditetsvecka 8! Då missförstod jag det hela!

2010-12-07 @ 22:56:10
Postat av: Louise- kvinnlig målare och mamma till Hampus!

Sara, de där du skrev till mig tyckte jag var jävligt dumt sagt. Du e inte den enda här på jorden som gjort en abort. Det sårar som fan när du säger att jag ljuger. Du vet inte hälften av vad jag gått igenom. Jag fick gjort en skrapning, där man får köra upp några tabletter på kvällen innan och sen på morgonen då man ska utföra ingreppet. Man blir sen sövd och sen skrapar de ut fostret. Sen har man en kraftig blödning i några dagar. Så säg inte till mig att jag ljuger. Vet precis vad jag gått igenom. Men jag vet oxå att man kan "föda" ut de. Och hade du nu läst vad jag skrev till dig så hade du oxå sett att jag skrev att vattnet INTE går, och man kremerar eller begraver INTE DET. Jag vet hur mitt gick till o tror du mig inte så sök fakta om de.

2010-12-07 @ 23:04:32
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

Fram till vecka 10 tror jag de är så kan man göra medicinsk abort. Sen skrapning som tjejen ovan hade gjort, Sen om man gått längre än vecka 12-13 så får man föda ut barnet. Dock så behöver det inte vara så att vattnet går osv. Utan dom sätter ju igång förlossningen med dropp eller liknande :)

2010-12-12 @ 22:02:01
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0