slutet av 2010

Sammanfattning på året 2010,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? en abort
2. Höll du några av dina nyårslöften? haha, nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej =) 
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder har du besökt? Inget land
6. Är det något du kommer sakna år 2010 som du vill ha 2011? vänner..
7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas? 31 december 2010 ska jag alltid minnas
8. Vad var din största framgång 2010? börjat skolan, och kämpat med det
9. Största misstaget? aborten
10. Har du varit sjuk eller blivit skadad? Nja, aborten är väl det isf.
11. Bästa köpet? Mycket =)
12. Vad spenderade du mest pengar på? H´s presenter!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? H gör mig alltid glad
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? slipknot - psyko... min och H´s låt :D
15. Var du gladare eller ledsnare i år om du jämför med tidigare år? både och faktiskt.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? hm.. sparat lite mer pengar
17. Vad önskar du att du hade gjort mindre? ätit ^^
18. Hur tillbringar du julen? Först ska vi vara hos min faster, sen åker vi hem och då ska vi vara med farmor och så kommer H :)
19. Blev du kär i år? jag har varit kär i snart 15 månader!
20. Favoritprogram på tv? Hm, gillar unga mödrar
21. Bästa boken du läst i år? som om ingenting - katarina von bredow
22. Största musikaliska upptäckt? jag har ingen aning
23. ?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? nja, fick det mesta jag ville ha =)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag? Jag vaknade hos min älskade, och sen åkte vi hem till mig där farmor och min familj var =)
27. Finns det något du skulle kunna gjort bättre 2010? Hm, ja lite granna finns det väl alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? tråkig, dystert  
29. Vad fick dig att må bra? när jag är med H, då mår jag jävligt bra
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hm, ingen faktiskt ^^
31. Vem saknade du ofta? H..
32. Nya människor du träffade? H´s kompisar kanske.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

Tack så mycket, vad du är gullig! :)

2010-12-13 @ 16:36:23
URL: http://madeleines.se
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Den bilden som va i inlägget va jag:P

2010-12-13 @ 16:42:12
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

svar:

Nja, hon brukar somna mellan 7-9 på kvällen vilket är helt normalt tycker jag :s

2010-12-13 @ 19:34:45
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0