..

Jag ville ha någon att prata med, så jag gick till skolsköterskan när jag var kallad för att prata om vanliga grejer, som vad jag äter och sånt hur mycket jag rör mig. Jag börjar prata om att jag mår lite sådär efter aborten och med min mammas problem. Hon har inte lika stort problem. Och så fick jag ett möte inbokat med ungdommar som har en familjemedlem med alkohol problem. Men jag gick aldrig på det mötet för min mamma pratade med mig om att vi skulle lösa det här tillsammans och sånt. Och idag blev jag tillkallad till skolsyster, och hon pratade om att dom kanske skulle anmäla till socialen. Jag blev helt galen i mig. FÖR HÄR VILL JAG HA NÅGON ATT PRATA MED, OCH DÅ MÅSTE DOM TILLKALLA SOCIALEN???
vet inte vad jag ska göra, måste gå på ett möte med dom för att dom inte ska göra någonting. och nu måste jag gå ENU mer i skolan för att det inte ska bli så som jag inte vill att det ska bli. och på så sätt blir det ju tvång. och fan va jobbigt allting är idag...

H kommer idag, väldigt glad över det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0